On-line správa distriboxů

CRM systém Vám poskytne všechny aktuální informace o boxu. Díky CRM jste schopni snadno spravovat svoje objednávky, blokovat schránky pro plánované zakázky či ovládat teplotu. Systém nabízí možnosti vyhodnocení využívání boxu i export reportů.

hlavní přednosti crm

Propojení přes API
Integrujte DISTRIBOX do svého podnikání a otevřete dveře k bezproblémové komunikaci s vašimi zákazníky. Ať už je to přes váš e-shop nebo firemní systém, pomocí API jsme DISTRIBOX schopni jednoduše napojit na váš systém nebo je možné využít službu třetí strany.
Sledování aktuálního stavu a reportování
Informace o využití a stavu boxu jsou zobrazeny přehledně s možností přístupu k servisním kódům. Nabízí se grafické přehledy o využití schránek a časech vyzvednutí, včetně exportu do Excelu.
Administrace zpráv o doručení do schránky výdejního boxu
Automatické zaslání SMS zpráv nebo emailů v momentu uložení zboží do boxu. S tímto nástrojem je možné okamžitě zahájit provoz Distriboxu. Není potřebné napojení na API. Veškerou administraci je možné spravovat přímo z DISTRIBOX CRM.

Náhled do CRM aplikace

kontaktujte nás

chevron-down